onsdag 1 december 2010

1 december

hej hej allihoppa!

okej vart ska jag börja..!?
så som det ser ut i mitt liv just nu så bor jag i en lägenhet på munkegatan i oslo med två galningar som är dem sötaste varelserna jag någonsin skådat! lina lej och sära! btw jag fick en julkalender av lina igår!!!! hur söt är hon inte?? ja just de, precis! helt rätt!! MEGA SÖT!

och jobbet på cafet, gick det inte så bra med! men som min magkänsla sa så visste jag det nästan! men det gör ingenting för jag fick in en fot på personalhuset! och dem har typ jobb hela tiden! man  får ett sms och om du kan jobba så gör du det annars svarar du inte på smset! så som jag skrev i förr blogg inlägget så hade jag serverat på telenor arena! och oj säger jag bara! jäklar va fränt det var :)
sen i helgen så ska jag servera på kongressen, det är julbord! så fredag och lördag ser jag fram emot!

igår va en heldag på stan för mig, först va det shopping med en kläd och sko galning vid namn sara, hon sprang i affärer och drog i allt hon kunde typ, hehe hon jobbar så mycket så hon hinner typ aldrig shoppa så nu passade hon på! sen efter sara så var det linas tur att shoppa loss, hon var lite lugnare men hon hittade allt saker hon oxå :) och tro inte att jag bara hängde på nu utan jag hittade att saker jag oxå:) men det säger jag inte vad det är :)

hem datum är bestämt nu och det blir den 20 dec! skönt att komma hem 4 dagar före jul, då hinner man mysa lite och klä granen och den 22 får jag pengar så då blir det att dra med hampus och handla dem sista julklapparna :) jippi!:)

sen vet ni en sak!?..... jag fyller snart år oxå!!20 hela år! då måste alla komma på mitt kalas! :) hurra för mig! men jag ska dra nu! sen blir det att dra iväg till storo för att hämta linas mobil som hon glömde på bianco! hehe söta! såklart jag hämtar din mobil! ställer alltid upp :) och det gör du oxå!! :)
puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar