lördag 4 december 2010

no subject

nu ligger jag i sängen, har varit och jobbat sen 1600 till 0300! idag så jobbade jag som servitris på kongressen här i oslo, vi serverade drygt 500 pers, och det var live band som spelade på en stor scen och en massa fulla gäster! men har varit kul att jobba fast jag har verkligen fel skor att arbeta i... jag får så jäkla ont i fötterna och benen och ryggen! ska jobba i morgon oxå! gött med pengar!

nu ligger jag och kan inte sova.... jobbigt! jag ligger och tänker på hampus, saknar honom något otroligt mycket! ska bli så underbart att se honom på torsdag kväll! längtar ihjäl mig!
nu ligger jag och lyssnar på kärleksvisan och försöker värma mig i denna kalla lägenheten! hade varit bättre om du var här hampus!! då kunde du värma mig!<3

i morgon blir det att duscha och äta, sen dra på jobb igen på samma ställe som idag! ska bli kul, man får med sig väldigt bra erfarenheter av att servera på sådana stora bjudningar! :)  älskar att lära mig nya saker!

men vi hörs av!


ps, hampus jag hoppas att du har det bra och att saknaden inte är allt för stor, vi ses ju snart! puss på dig älskling, du är de bästa som finns och ingen kan någonsin ta din plats i mitt liv!  god natt bebis! ds


så här brukar det se ut på vissa av ställena vi serverar på beroende på vart vi jobbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar