lördag 25 december 2010

omg

hej hej allihopa!!

i går så började dagen med att mamma väckte mig klockan 9 med en julklapp och pepparkakor! myspys :)
sen så gick vi upp och började till laga jul bordet :) medans mamma lagade mat så dukade jag ut på bordet i matsalen. Sen satte vi oss och käkade och efter det så spelade vi spel tillsammans, jag förlorade!
efter det så blev det utdelning av julklappar! jag var tomte! :)'
är nöjd med mina julklappar, var saker som jag behöver:)
på kvällen sen så åkte min familj till farfar på julbord :) och där lekte vi "kinesisk julklappsutdelning" jag tror det heter så! hehe
man tar ett nummer och den som är först tar en julklapp och öppnar den, sen den som är två får välja ettans present eller ta en ny! så den som är sist får välja mellan allas julklapp! :)
kvällen tog slut vid ett riden ungefär!

idag så vaknade jag och gick upp och käkade julgröt och skinksmörgås :)  sen drog jag vidare till maja i stan och sa hej då till henne som nu drar tillbaka till sälen!
efter det så körde jag till dals långed för att träffa familjen bring!
när jag kom dit så blev det mat och sen efterrätt och sen julklapps utdelning! :) jag blev supernöjd med dem julklapparna oxå! ni ska bara veta vad jag fick av hampus...... :O berättar snart! :)

jag och hampus har varit tillsammans i ett år idag så det blev mys pys  efter julklapps utdelningen! :) jag läste upp ett kärleksbrev och hampus gav mig en mega söt teckning som han gjort (en bild säger ju mer än tusen ord!) kan inte fatta att det var ett år sedan vi blev tillsammans!



nu sitter jag med hampus killkompisar och myser! jag ska snart köra ner dem till stan för att gå till för ferre nummer två! och sist men inte minst HC!  

nu ska ni få se vad jag fick av min hampus i julklapp!!!!



omg!!!!!!! fattar ni eller! jag fick min klocka!! :) 
(fast min klocka är snäppet värre i modell)


sen fick jag en laddare till min mobel telefon så jag kan använda den !:) hur underbar är han inte!! :)




En hälsning till alla singel flickor där ute// Hälsningar Adam Staf






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar