onsdag 15 december 2010

15 december

hej hej allihopa!

idag vaknade jag av att min älskade iremissa gosar med mig och ska ligga sked med mig, sen somnar vi om och sen vaknar jag igen och då går jag upp och ska käka frukost :)
sen bestämmer jag mig för att ringa en läkare som ska kolla upp mina utslag (jag har inte sagt det men jag har fått konstiga utslag på kroppen som kliar, fruktansvärt jobbigt)
när jag har fått tag på en läkare så fick jag en tid idag klockan 1800, skönt det att man kan få det överstökat!
sen när jag kommer dit så får jag reda på att det inte smittas och det är ju bra för då kan jag umgås med folk!
men jag kommer få gå och dra på detta i 6 veckor, det försvinner av sig själv, man kan inte ta någon medicin för att det ska gå över, bara cortison för att minska klådan! och sen blir det värre ju mer man kliar på det!! :( så då är det bara att låta bli! och hoppas att det inte sätter sig på ansiktet, utan bara på kroppen!
6 veckor alltså...... gud vilken lång tid att gå runt och ha klåda på kroppen! ångest!

men jag lever ju fortfarande och det är ju positivt iaf!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar