fredag 17 december 2010

the final countdown

hej hej allihopa!

idag så vaknade jag ganska sent, upp och käkade lite, la mig i soffan med en värme kudde på magen som min älskade mamma fixade till mig! sen följd jag med till stan och gick in till banken för att checka av lite saker och sen gick jag upp till hotellet för att möta upp micke! sen blev det bara snack och film, sen en road trip tillbaka hem till näset (micke körde hem mig) och vi höll på att bli överkörda av en lastbil som låg mitt i vägen med helljus på, helt galet läskigt va det! men vi lever. Sen kom jag hem och nu sitter jag här för att se sista avsnittet av paradise hotel! sen efter det blir det sängen!

i morgon kommer hampus hit och tacka gudarna för det, för jag saknar honom och det gör hela min familj! så då blir det en hel helg med min snygging, räkor, snö, grillning och mycket mycket mer! längtar till i morgon!!

men vi hörs, puss hej leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar