onsdag 22 december 2010

22december

hej hej allihopa! :)

igår så blev det att dra till överby i trollis och handla mina sista julklappar :) blev ganska nöjd, men skönt att allt är klart nu! :)
idag så vaknade jag och hampus upp tillsammans och slängde ihop resväskorna och alla julklappar och gick ut för att sen dra iväg till dals långed.

nu under tiden som vi varit här så har jag färgat håret brunare, och klippt typ klart olle (han va tvungen att dra iväg på träning så jag hann inte klart, men får fortsätta sen), vi har ätit fisk gratäng, fikat och snart ska vi kanske spela spel!
i morgon så ska vi kanske ut i skogen och leta gran och grilla, sen ska jag hem till min familj, och där vet jag inte vad som händer än!
 men jag skriver mer i morgon! :)

puss hej leverpastej





1 kommentar:

  1. Hallå !!! Jo hos oss blir de granen, skinkan mys i soffan,spela bingolotto =/ glögg varma mackor mm mm Puss på dig Mamma PS vi provsmakar väl lite på skinkan oxå ;)DS

    SvaraRadera