torsdag 2 december 2010

2 december

hej hej allihoppa

idag har jag bara gjort två nyttiga saker, jag har diskat och plockat lite och sen var jag till posten och skickade iväg mitt fritids kort till hampus! och jag menar hur svårt kan det vara att göra detta!?
jo när jag kom till posten så var det stängt, men jag fattade inte det så jag stod och plingade på skit länge, och då menar jag länge.... sen när någon öppnar så fattar dem typ ingenting och inte jag heller, men jag ut och fick gratis saker iaf! haha så jag gick ut och skulle börja skriva på kuvertet men då fungerade inte pen jäveln!!! och det var skit kallt ute så jag vägrade gå hem bara för att hämta penna, men då kommer det ut en ganska ihop tryckt medelåldrig kvinna och hon hade en penna! så då började jag skriva men det var så jäkla kallt så jag skakade när jag skrev. men men tänkte jag jag slickade på frimärkena och skulle sen slicka ihop kuvertet och det gick inte!!!! jag var så jävla trött på skiten så jag slängde de kuvertet och skrev ett nytt men då gick jag in och skrev men då kom jag på att jag inte hade några frimärken, och jag vägrade gå och köpa och jag kunde inte gå upp, för de hade ju stängt! så jag gick ut och letade upp kuvertet och drog av frimärkena och tror jag lyckades sätta fast dem på det nya!
ja nu har jag iaf fått i väg det, men har ingen aning om det kommer komma fram! men hoppas på det :)

ja och igår va jag och sara på storo köpcentrum och jag hittade två julklappar! och sen när vi kom tillbaka till oslo centrum så är det skit kallt, typ 30 minus eller något, du förfryste allt som var utanför kläderna! men vi var hungriga så vi käkade kebab, vilket slutade med att vi inte kunde andas för jäveln som lagade maten hade på något skit starkt!!!! sen så skulle vi ta tricken hem och då mötte vi på en frän gubbe som va helt crazy! sara och jag fick oss ett gott skratt! :D
sen känner jag på mig att sara inte har några nycklar och det hade hon inte så då får vi gå i detta kalla väder tillbaka till hennes jobb och hämta dem, sen kan vi åka hem! ja herregud va vi höll på! :)

men nu ska jag äta kvällsmat och fortsätta kolla på paradise hotell, har nämligen maraton med mig själv! :)
sen blir det skype med bebe hoppas jag iaf! :) puss hej

1 kommentar:

  1. skype är skit bra att ha, de har vi oxå och tckar gud för att man kan prata med varandra på de sätten. Barnen tycker de är toppen.. ha de bra nu och va rädd om dej... <3<3<3<3
    kram moster

    SvaraRadera