tisdag 14 december 2010

home sweet home

hej hej allihopa!

vaknade i morse i oslo, och jag kände att jag orkar inte vara ensam och personalhuset hade inga jobb denna veckan, och jag hade inga pengar kvar och sara jobbade hela veckan och lina har åkt hem och ingen tv eller dator! ne, jag bestämde mig för att åka hem och det var det bästa beslutet jag gjort på länge!
gud så underbart att vara hemma! julmys, glögg, stjärnklart, irma, ida, adventsgran och en massa mer!

i morgon vet jag inte vad som händer, men jag tar dagen som den kommer :) är så himla glad över att vara hemma!

(hej sara, hoppas du har haft det bra på jobbet, och det är snart söndag och då kan du oxå komma hem :) du får sova så gott, god natt )


puss hej leverpastej









1 kommentar:

  1. Borta bra men hemma bäst... <3<3<3<3
    kram moster

    SvaraRadera