fredag 10 december 2010

love is in the air

hej hej allihopa!

det var ett tag sedan jag skrev  nu och det beror på att jag inte har haft tillgång till dator eller Internet.

under tiden som jag inte har kunnat bloggat så har jag  varit på storo med lina och myst, lina handlade lite julklappar och saker till sig själv, och jag bara hängde på och va förbannad för att jag inte kunde köpa mina skor på bianco!


lina och jag hade lite par middag

sen har jag även arbetat lite på några hörn! lyckades komma in på rådhuset, när de skulle dela ut nobells fredspris ! huuuur coolt?? jämt bara skit coolt! jag jobbade i garderoben så jag träffade ju alla högt uppsatta människor ifrån olika länder! fast norges kungligheter hade sin egen garderob, så dem fick jag aldrig träffa, men jag såg dem när jag var uppe i den stora salongen! fränt!! 


så här såg jag ut (bara älskar den bra skärpan jag har på mobilen!)


här sitter alla människor från världens alla länder och lyssnar på fint fiolspel, nice!



sen när jag hade slutat jobba så märker jag vilken jääkla samling det är men fattar inte varför, men sen tittade jag åt samma håll som alla andra och då fattade jag! de var ju självaste Liu Xiaobo alla kollade på! :)

sen om jag ska vara ärlig så har jag inte gjort så mycket mer, förutom att längtat tills det skulle bli torsdag, vilket det blev igår! :) jippi huraför i går kom hampus hit, min efterlängtade hampus! fattar fortfarande inte att han sitter en millimeter ifrån mig! helt insane motha fucka!hahahahaha hampus tyckte jag skulle skriva det! 
men vi har det mysigt och skrattar och busar och i morgon blir det en dag på stan! mys pys! 

men jag hör av mig i morgon och uppdaterar er om allt roligt jag och hampus har hittat på! 

puss hej leverpastej





glömde säga att jag saknar min bebis något otroligt mycket! 
om du kunde läsa irma, så ska du veta att du är den finaste och bästaste katten som finns och jag älskar dig
 min lilla iremissa!
ps. mamma eftersom irma inte kan läsa, kan du läsa detta åt henne. ds.

2 kommentarer:

  1. men herre gud va mycket roligt du får vara med om, skit va kul. Man blir ju stolt som moster att man har så duktiga syskon barn. Ta nu hand om er och ha de så kul nu när din babe är hos dej. Vi ses väl hos morfar på annandags jul och får då höra mer om vad du får vara med om. Stor kram från moster <3<3<3<3<

    SvaraRadera
  2. Hej min sötnos!! ja ska hälsa Irma att du längtar efter henne <3 Alla längtar efter dig med, men snart kommer du ju hem =) Puss på dig Kram Mamma

    SvaraRadera