måndag 6 december 2010

oj va jag saknar just nu!

Pappa och mamma detta är till er.
Det finns något hos er som ni har som alla älskar
och uppskattar. Men framförallt så finns det något hos er
som gör er till dem bästa människorna i världen för mig.
Utan er och eran ständiga tro på mig, erat tålamod med mig och ert

enorma stöd på alla vis - så hade jag inte suttit här i Oslo nu med allt det här framför mig.
Äpplet faller inte långt ifrån trädet och det är väldigt mycket tack vare er
som jag är just den jag är.
Jag har aldrig tvekat en sekund på att ni finns där för mig.
Tack för allt ni har gjort för mig och för att ni är dem ni är.
Jag älskar dig er hela mitt hjärta.
Om ni bara förstod hälften av vilka fantastiska människor ni är.

2 kommentarer:

  1. Men gud nu gråter jag... Sitter på jobbet oxå :/ Vi finns alltid för er Du åh Dennis är de bästa som hänt oss <3 Utan er finns inte vi!!!! Älskar dig väldigt mycke min älskade ängel.. Va rädd om dig och TACK för att du är den du är.. De är ju just den Sandra vi älskar och respekterar.. KRAM från oss / mamma

    SvaraRadera
  2. Nämen sötaste Sandra, åh vad fint skrivet! <3
    Kul att höra att du är i Oslo också förresten, kanske kan ta en promenad någon dag!
    Lycka till med allt, kram!

    SvaraRadera