söndag 12 december 2010

0430

hej hej allihopa!

igår hade jag och hampus en heldag på stan och gick på julmarknaden på aker brygge, det va skit mysigt verkligen! sen blev vi hungriga så då gick vi och köpte kyllingkebab som vi tog med hem till munkegata. Efter det så kollade vi film och käkade godis, mums!

sen klockan 2330 ungefär kommer lina fisen ut från sitt rum (syk o svag som hon är, hon blev hämtad av ambulansen i fredags :( lillan då) men iaf lina kommer ut ifrån sitt rum, och frågar mig om jag vill jobba på frukosten på hennes jobb! och jag fattade ingenting, men jag visst! :)  eftersom lina är sjuk så fattades det lite folk idag, så då fick jag hoppa in en sväng mellan 0700-1200! :)

Men i morse 0430 så vaknar jag och hampus av att grannen har sex hej villt! och hon skriker och stånkar! till och med piper! :O
så sen efter det kunde jag inte sova, så då gick jag upp med sara och gick med henne till jobbet, hon började 0600!
men det var roligt att jobba på hotellet park in som det heter :) hoppas att man kan få göra det igen! :) är i stort behov av pengar så jag tar allt jag kan! :)  men men idag så ska sari på jul fest på hennes jobb, så det kommer hit lite tjejer innan och ska ha för ferre! sen ska dem i väg på 5 rätters.......  så jävla avis!!
själv ska man äta pasta och sås! hahah

men just nu sitter jag och hampus och dricker burn och bara hänger! ni vet, har de lite chill sådär! :)

vi hörs i morgon :)
puss hej leverpastej


1 kommentar:

  1. ha ha ha, de är då man ska sjunga. Ja hör hur dom ligger med varandra i våningen ovanför.... Inte så kul att bli väckt på de viset... kul att du får prova att jobba på flera ställen, ett bra sätt att få in en fot... hälsa till Hampus kram moster

    SvaraRadera