fredag 31 december 2010

nyår

hej hej  allihopa!

i morse så vaknade jag upp i soffan  med sara!

igår kväll så satt vi och bara tråkade, men sen skriver sara till kim! och efter det så blev det ikeapåse åkning i höglunda backen!! och efter  det så blev det rally  ute i skogen på en väg!! jag och sara trdde det var våran sista dag på jorden!! omg va rädda vi var!!  men sen efter ett tag blev det faktiskt kul! :)
sen efter att kim hade kört så blev det min och saras tur och vi började på en stor parkering och det gick väll sådär, vi snurrade mest! haha
men sen började allvaret!!! sara ska ut på en riktig väg!!! och de gick bra hon tog det lugnt!! men sen började kim skrika gasa gasa!! och sara gjorde som han sa och hon får världens snyggaste ställ!!! riktigt  stolt över dig sara, de trodde jag inte!! men sen började adrenalinet spruta genom sara och vi närmade oss en lycktstolpe!!!!! ahahahahaa!!!! men det gick bra och vi klarade oss och bilen oxå! sen sa vi  att vi skulle ta en vända till och de började bra, men slutade med att sara släpper ratten och de sprutar snö över hela bilen!! HAHA!  ja vilket äventyr!! :)

men nu ska jag och sara göra oss i ordning för en toppen kväll! god mat och gott folk!

GOTT NYTT ÅR PÅ DIG!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar