måndag 13 december 2010

jävlar!

hej hej allihopa!

vaknade av att alarmet ringde i morse....... orkade inte bry mig! sen somnade jag och hampus om, sen vaknade vi av att jag får ett spännande sms av sara ;)
sen ligger vi och drar oss ett tag, för att sen gå upp och käka havregrynsgröt!
efter det så går vi ut för att besöka banken, som jag denna gången trodde att allt skulle gå bra och att jag skulle få mitt konto nummer lätt som en plätt, men då får jag en sur kärring som ska hjälpa mig och hon gör värsta på hoppet på swedbank att dem inte är någon proffisionell bank etc. och jag går därifrån utan någon som helst hjälp! sen går jag till personalhuset och får hjälp där och sen går jag tillbaka till banken och då löste sig allt som tur vad, så nu är alla nöjda! det enda som kan bli jobbigt är att jag den 22 kanske inte kommer kunna få tillgång till min lön, men jag tror att det ska lösa sig :)


nu sitter jag och hampus iaf i lägenheten och dricker kaffe, eller ja hampus dricker kaffe och jag tittar på! :)
han ska snart hem :( och sen efter det ska jag till saras jobb och lämna skattekort och konto uppgifter!  och mysa lite beroende på hur många kunder de har.

men nu när hampus drar så kommer jag inte ha tillgång till dator! så jag kommer nog inte kunna blogga något! :(  tråkigt, jag vet! men vi får se när vi hörs!
jag längtar som bara den till den 20 nu!

puss hej leverpastej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar