torsdag 30 december 2010

ja jag rimmar på från kött till bh

hej hej allihopa

under tiden nu som jag inte har gjort något blogg inlägg så har jag varit i karlstad med hampus och min lille bror!  mys pys hade vi!
sen så har jag kört hampus till åmål så han kunde komma hem till sin familj, sen efter det så träffade jag micke lite, vi käkade frukost och lite sånt!
och sist men inte minst så slutade går dagen med att jag hamnade hos sara och vi hyrde film och köpte ett kg godis! sen kom moa och mi hade det jätte trevligt!


nu sitter jag iaf i soffan hemma hos sara och har nyss käkat mat, får se vad resten av dagen bjuder på!
än så länge så har vi solat och de gick int som planerat! medans sara solade så stod jag och en tant och försökte att plocka ut mina mynt ur maskinen så när sara va klar började jag sola!
sen har vi handlat lite och fixat!

ser fram emot nyår, blev ju inte som planerat! men jag älskar spontanitet!  hoppas på en toppen kväll!!!


puss hej leverpastej


1 kommentar: