tisdag 30 november 2010

INTERNET is my life

gud i himmel tack för att vi fått internet!!!!!!

det har hänt ganska mycket sen sist, jag stannar i oslo tills den 20 dec!! :) och jag jobbar för personalhuset! jag serverade på telenor arena på solberg exreme motorsport 2010 och det var 1000 pers som vi serverade!! oj oj säger jag bara!! sen till helgen ska jag servera på ett julbord fredag och lördag!

jag ska förklara mer och berätta mer i morgon! :) märker ni vad många utropstecken jag gör! haha

idag har jag shoppat lite julklappar och sånt! mysigt!
men jag får höra av mig! puss puss





lite bilder på mig för er som saknar mig! saknar er allihopa! puss på er

hampus... till dig ---> jag älskar dig
tryck på länken!!!


1 kommentar:

  1. vitality male enhancement formula and mcadoo super male vitalit super male vitality cycle super male vitality reivews super male vitality mem inforwars super male vitality spray before and after super male vitality super male vitality mde alex jones before and after male vitality lee ann mcadoo pitches super male vitality alex jones special on super male vitality and vitality male enhancement by angela merkel does super male vitality really work It is a trademark male change supplement that constructs testosterone level for better hormonal limit. Despite extending male hormonal limit that may fabricate your strong limit and give you most $exual quality. It is a male redesign supplement that elite contains normal and common fixings to assist clients with showing indications of change support in their sexual concurrence.
    http://www.cureidea.com/vitality-male-enhancement/

    SvaraRadera