onsdag 3 november 2010

onsdag tror jag

hej  allihoppa!

idag har jag inte gjort för mycket! vaknade kl 1200 men då var jag jätte trött, så jag somnade om och sen vaknade jag halv två och då tänkte jag ne jag kan lika gärna sova till 1400! hehe
förklaringen till varför jag sov så länge är för att jag har inte sovit normalt sen i torsdags! jobbade i fredags och då kan man inte sova när man kommer hem, sen i lördags jobbade jag oxå, sen efter jobbet i lördas så blev det lite party tydligen och sov i stort sett ingenting den natten, morgonen! sen på söndag bara slappa och då borde man kunna sova sen på kvällen men nej då! sen måndag blev det att stressa sig upp för att göra sig i ordning och dra till karlstad med sanna och maja och chefen, på julmat och dryckprovning som servera höll i! jätte mysigt och gott, sen träffade vi månsson i karlstad och drog tillbaka till säffle och då blev det party och somnade inte förän på  morgonen någon gång! hehe
så jag känner att det var skönt att sova ut idag:)

så idag har jag damsugit, plockat ur diskmaskinen och lagat mat och kollat tv och suttit framför datorn!!
nej jag tycker inte det!! vill hitta på något!

och jag saknar min hampus!! jätte mycket och jag är så stolt över han, att han är så duktig  som pluggar så hårt och kämpar! han kommer klara tentorna utan problem! puss på dig!

men till alla andra, vi hörs i morgon, jag ska försöka hitta på något nu:)

puss hej


min älskade hampus! thihi så söt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar