måndag 22 november 2010

confused madman

hej hej allihoppa

i lördags så åkte jag till bengsfors till natti! :) och hade myspys, sen drog vi på hemma fest och herregud va folk det va där! Och jag kände ingen!! sen kom polisen tydligen och då va de dags att då hem!!


elissa, natti och jag

------------------------------------------------------------------------------------

nu sitter jag och lyssnar på part 2 med rihanna och eminem! så himla bra!!
idag så åker jag hem till säffle, ska snart börja packa, sen diska!
jag åker hem idag för att jag sen ska kunna åka till oslo på tisdag! vet inte hur länge jag kommer att stanna! det beror verkligen på! men jag har inte råd att åka fram och tillbaka flera gånger! så känns som jag kommer stanna ett tag! 



vi hörs snart igen! 
puss hej

1 kommentar: