lördag 20 november 2010

ja men visst!

igår va en mysig dag!! josefin och almir kom och hälsade på och vi drack kaffe och pratade:) och josefin gjorde huse syn! hehe
sen drog jag och hampus till göteborg och skulle kolla på bio (harry potter) och jag lät hampus visa vägen till bergakungen, vilket inte gick så bra!! en jävla omväg!! fast inte enligt hampus! hehe
filmen var dra, jag ska inte säga mer!! fast jag trodde den skulle vara bättre, men detta var ju bara första delen av sista boken!! sen kommer ju sista delen och då kommer allt hända!! herregud va spännande!!
men sen iaf när vi skulle gå till nils ericsson terminalen, så fick jag visa vägen tillbaka vilket gick lite smidigare! :)

nu ikväll så ska jag hem till natti, och se hennes nya lägenhet och sen blir det säkert lite vin oxå! mysigt har inte sett henne på länge! :)

just nu så står hampus och lagar köttfärspaj! :) så duktig så:)
älskar dig hampus <3

och en till sak! jag har fått en ny favorit låt nu för stunden!! lyssna på den här ---> california king bed -rihanna




1 kommentar:

  1. Låter som att ni har det bra, ta hand om varandra kram moster. <3<3<3

    SvaraRadera