torsdag 18 november 2010

oj va längesen de va sist!!

hej hej allihoppa!!!

nu var det ett tag sen jag skrev sist! men jag har haft lite att göra!
har varit hemma med familj och vänner har varit och jobbat och jag har varit i oslo på arbetsintervju men fick inte jobbet!! fast det var väntat, var inte det lättaste jobbet att få!! men nu ska jag till oslo igen på en annan intevju på ett cafe:) fast det blir om 6 dagar:) och dem lät jätte positiva:)

men jag får förklara mer sen! ska gå och handla lite nu, för jag och hampus ska äta mat snart! och sen när jag hör av mig senare, ska ni få höra va jag och hampus ska hitta på för busigheter och vad som mötte mig igår när jag klev in i lägenheten, missa inte det!!


OJ, JAG TRODDE DET LÅG EN KATT I HALLEN.... MEN DET VAR BARA DIN MÖSSA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar