torsdag 18 november 2010

allt blir inte alltid som man tänkt sig

ja som sagt, intervjun på hard rock cafe, var skit svår!!! omg, den var på engelska!! men han tyckte min engelska var bra sa han efteråt, mer än vad jag visste! men jag fick inte jobbet och det visste jag att jag inte skulle få! för man va tvungen att ha mycket större erfarenheter än vad jag hade! även om han gillade mig så räckte det inte!!
Men sen ringde det från ett cafe och dem var jätte positiva till mig och ville anställa mig direkt fast jag inte ens hade gjort en intervju! hehe men sen ångrade han sig och vi kom fram till ett datum för en intervju! hehe det blir på onsdag klockan 10 på morgonen, så då måste jag åka till oslo på tisdag! :) bara beställa biljetter! fast bara dit biljetten! ifall jag måste börja jobba direkt! :)

men vet ni? i går när jag kom till trollhättan och klev in i lägenheten, så är hela lägenheten full med levande ljus och mat på bordet!! hampus hade fixat allt :) han serverade lax, med potatis och en kall sås som passade perfekt till laxen och sallad på detta, sen som dryck fick jag rött vin, ett jätte lätt drucket! sen när vi hade käkat upp kom han fram med mörk choklad med hallon o björnbärs smak! och det hade han planerat att vi skulle äta till vinet! :) hur go är han inte!!!
och i morgon ska vi till göteborg och kolla på den nya harry potter och hampus tycker inte ens att harry potter är värst bra, men jag älskar de filmerna! så han gör det för min skull!! han är så snäll och underbar att man bara smälter!!

men min helg har varit bra annars, har träffat sara och käkat lunch med henne och lite efter rätt efter det och mys pys hemma hos henne med ebba! sen träffade jag även maja och arvid :) mys pys och film blev det då :)  sen har jag träffat micke och emil och skrattat lite! :)

jag har det allt bra jag! :)





lunch på stenhuset! myspys


min mums

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar