onsdag 24 november 2010

a tense, crazy girl in oslo

hej hej allihoppa

som det ser ut nu i mitt liv, så är jag i oslo. Jag kom hit i tisdags eftermiddag och jag är hos sara och lina:) i dag så var jag på arbets intervju, det började dåligt, för ingen visste om att jag skulle komma dit och han som skulle ha intervjun med mig va inte där när jag var det utan han skulle komma klockan elva!lite missförstånd tror jag, men i till slut så blev det bra och jag kommer få besked på måndag om jag har fått jobbet eller inte!
Jag kommer vara i Oslo till på måndag och vänta in att han ringer, och om jag inte får jobbet så drar jag hem på måndag, och om jag får det så stannar jag i Oslo! så som det ser ut nu ligger en liten del av mitt liv i en spanjors händer! hehe

kommer inte kunna blogga alls mycket nu bara så ni vet, för det finns inget internet i lägenheten!:S just nu sitter jag och sara på burger king och surfar! hehe

men ni får hålla era tummar och tår för att det går bra för mig! :)
jag måste dra mig nu för batteriet på datorn dör när som helst!:(  men jag hör av mig igen så fort jag kan!!! :)


puss hej

ÄLSKAR DIG HAMPUS

2 kommentarer:

  1. Ja saknar dig redan älskling! <3

    SvaraRadera
  2. <3<3<3<3<3 kommer att gå bra. Kram moster

    SvaraRadera