tisdag 1 mars 2011

hej svejs

min helg bestod av skratt, åka gummibåt efter bilen på isen, galenskap, kungskrabba, god mat, gott sällskap och mycket mer!

just nu så sitter jag och väntar på att köttet i mikron ska tina upp, så jag kan få reda på va det är för kött! hehe har min aning om att det kan vara karré och hoppas det är de, stod nämligen ingenting på påsen!
tänkte göra en kött gryta, men tar de till helgen istället!

har även skickat mail till komvux här i trollhättan, ska läsa engelska b, men har inte fått svar än och jag skickade mailet i går, så om jag inte fått svar i morgon ringer jag till dem!
jag måste nämligen ha engelska b för att komma in på den skolan jag vill gå på!
ja mer om det när jag vet hur de blir! :)

nu blir det att förbereda maten, skala potatis, marinera köttet och sedan kanske kolla lite glee :)

see you later

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar