torsdag 10 mars 2011

hello jesus

hej hej

nu är jag hemma efter ett arbetspass på donken! fick hoppa in tidigare idag så jag började klockan 1145 och skutade  1900.
idag har jag lärt mig hur man gör bag mac och hamburgar både cheeseburgare och vanlig! och herregud va många jag gjorde måste varit upp i flera hundra och då överdriver jag inte!! jag är ganska lätt lärd märker jag oxå! jag behöver bara höra det en gång så vet jag sen! visst kan jag glömma men inte ofta! så jag fick beröm idag! :) ska även jobba i morgon, ska jobba över tiden då oxå, vilket gör mig mega glad för jag tycker de är kul att jobba och jag vill ha så många timmar som möjligt! :)

nu ska jag ta de lugnt och äta lite glass ska även hämta tvätten oxå! hampus är med sina polare och festar! blir lipz för dem ikväll då det är 18 år gräns, enda dagen de kommer in! men jag då som är  typ 20 bast, kommer ju in fre och lör! mmhm!! ;) hehe


SEE YOU LATER
XOXO

1 kommentar:

  1. Hej dotra mi!
    Va kul att de går bra för dig de är bara att suga till sig all beröm och jobba på så ska du se att de går gör bra =) jasså fest nissarna va ute igen, hoppas de gick bra denna gången ;) Vi hörs av ringer säkerligen ngn dag. Hälsa till Hampus <3 Många kramar från mamma <3<3<3<3

    SvaraRadera