onsdag 23 mars 2011

i can see the light

hej svejs i lingonskogen

jag känner mig stolt.... för min chef gav mig mer timmar på jobbet efter så här kort tid, jag fick först 38 h men nu får jag 54h :) och sen ska jag få lära mig mc driven :) och jag ska säga er en sak att när hon anställde mig så var jag en utav många mer som fick jobb, men hon ger MIG mer tider och hon låter mig lära mig mc driven REDAN!!  vanligt vis brukar man inte gå så fort fram, men jag lär mig fort :)
tack så mycket chefen :)
--------------------------------------------

nu ska jag kolla på en film och vila min fot (stukad) min mage (mensverk) mitt huvud (slog i det i skåpet ovanför handfatet, så en hostmedicin glasburk ramlade ur på mitt huvud) jag vet dock inte vad jag ska kolla på för film än men det märks!!

XOXO

1 kommentar:

  1. Men lilla vännen vad du skadar dig.. Inte så att du är min dotter ;) för jag känner igen mig... Roligt för dig gumman " ler med ett stort leende" att de går framåt på jobbet, sträck på dig..
    mycket stolt =) Ses imorgon längtar redan puss mamma

    SvaraRadera