onsdag 9 mars 2011

母親和父親

hej hej gott folk!

idag gjorde jag min andra jobb dag och det gick strålande! det flöt på riktigt bra, och jag svarade rätt på alla frågor i stort sett! :)

efter jobbet idag så hämtade jag ut mina glasögon och jäklar va bra jag ser i dem! jag ser ju allt nu ju! hehe
i morgon eller på fredag ska ni få se vilka jag valde! :)  spännande.....

har nyss kollat ett avsnitt Sons of anarchy och ska kolla fler avsnitt, men först måste Hampus diska så jag slipper de i morgon och sen måste vi köpa lite glass! ;)

i morgon blir det mer jobb och efter det ska jag träffa denise! :) super duper trevligt!

längtar som en galning till den 18 mars!!!! för då får jag träffa Louise! :D Shit mother fucker va kul det ska bli! har inte sett den kvinnan sen studenten!!

SEE YOU LATER BITCHES!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar