måndag 14 mars 2011

hej gott folk

Min FREDAG :  jag jobbade, och sen tog jag bussen från överby till station för att  gå på tåget till åmål för att sedan åka med buss till dals långed. När jag och Hampus kom dit så käkade vi lite och sedan blev det mys framför tv med familjen bring.

Min LÖRDAG : jag och Hampus vaknade ganska sent, runt 12 där någonstans! hehe vi käkade frukost och resten av familjen fikade:)
efter det så gjorde jag och hampus efterrätten som vi skulle äta på kvällen, den bestod av chokladmousse. I denna mousse så skulle det vara whiskey men det stod inte om det var en dl eller en msk, eller tsk! så Hampus slängde i nästan en hel dl hehe! så moussen smakade ganska mycket whiskey sen, men Hampus gillade det iaf!
ja, vi va även och handlade lite mat, och vi hämtade olle hos en kompis och sen när vi kom hem så var de snart dags att äta! Vi skulle få stek och klyft potatis, och herregud va gott det var!!!! sen efter det skulle vi äta denna moussen då! hehe
sen slutade kvällen med godis och chips, spel och melodifestivalen!

Min SÖNDAG :  vi kom upp lagomt till lunch, och då blev det hemmagjorda hamburgare, mums! sen så slappade vi tills klockan blev halv fem för då skulle vi till hampus mormor och morfar och käka våfflor! myspys!! :) sen när vi var klara med det så åkte vi till åmål för att gå på tåget till trollhättan! och där blev det att kolla på solsidan och sons of anarchy !


IDAG : inget planerat!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar