måndag 7 mars 2011

finns inga ord

rubriken säger allt!! jag har inte så mycket att säga, de finns likson inga ord!

ni kan istället få läsa en bra text och kolla på alla ego bilder jag tagit med kameran på datorn!


Så de säger att det är bäst 
Att gå skilda vägar
 Antar att de vet inte jag 
Orsak idag 
Det var igår
 Igår är över
 Det är en annan dag 
Låter som slaget rekord
 Blåst över 
Men du lovade henne
 Nästa gång du ska visa återhållsamhet
 Du får inte en chans
 Livet är ingen Nintendo spel 
Men du ljög igen
 Nu får du se henne lämna dig
 Ut genom fönstret
 Gissa det är därför de kallar det fönsterruta

Nu vet jag att vi sa saker

 Gjorde saker
 Som vi inte menar
 Och vi faller tillbaka I samma mönster
 Samma rutin
 Men humöret är precis lika illa 
Eftersom gruvan är
 Du är den samma som mig
 Men när det gäller kärlek
 Du är lika blind
 Baby kom tillbaka
 Det var inte du Baby det var jag
 Kanske vår relation
 Är inte så galet som det verkar
 Kanske det är vad som händer 
När en tornado möter en vulkan
 Allt jag vet är
 Jag älskar dig för mycket
 Att gå bort men 
Kom in Plocka upp dina väskor från trottoaren
 Hör du inte uppriktighet I min röst när jag talar 
Jag sa ju att det här är mitt fel
 Se mig i ögongloben 
Nästa gång är jag förbannad
 Jag tänker satsa min knytnäve
 Vid torr vägg
 Nästa gång
 Det kommer inte nästa gång
 Jag ber om ursäkt
 Även om jag vet att det är lögne
Jag är trött på spel 
Jag vill bara tillbaka henne 
Jag vet att jag är en lögnare
 Om hon någonsin försöker lämna igen kommer binda henne till sängen 
Och sätt eld på huset 











XOXO 


LOVE YOU BITCHES

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar