tisdag 1 mars 2011

vintage

jag har kommit på att jag gillar vintage!! de finns verkligen skit coola kläder!! så jag kollade lite på nätet efter en jacka men de va inte lika lätt att hitta en vintage jacka som inte va allt för dyr! tror nästan om an ska hitta en jacka att man får  åka in till göteborg eller liknande och gå in i en vintage butik för att hitta en jacka! jätte svårt att hitta på nätet nämligen!

men jag hittade lite andra jackor som jag tyckte va ganska snygga..... check it out




nuuk parka coat från vila! 




alyssa coat!


mbym jacka




ja jag hittar hur många som helst jag vill ha en man måste ju kolla på priserna oxå! men dessa jackor är snygga och i bra prisklass! :) ja vi får se! jag kollar mest runt! "dröm shoppar" om man kan kalla det så! hehe




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar