söndag 6 mars 2011

its all on me

Men tjenare gott folk!

igår så bjöd Hampus hit hans kompisar för fest! och ja de kan man minst sagt säga att de va! HAHA  jag säger ingenting förutom absint!!!! sen får ni lista ut resten själva!
jag va nykter hela kvällen, som vanligt. Jag har typ blivit nykterist! jag tycker fulla människor är så fula och äckliga! i alla fall de flesta, så ja jag ska nog bli nykterist! eller ja jag ska inte bli full! ;)

idag så har alla pojkarna och hampus varit bakis och jag har varit nykter men jäkligt trött så jag har känt mig bakis! vi har  käkat pizza och spelat tv spel och skrattat och käkat kakor! :) mysigt 

men nu ska ja  och hampus dra och handla lite och sen blir det tacos och äppel paj! :)


se you later beatches! ;)
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar