tisdag 8 mars 2011

MC DONALDS

gjorde min första jobb dag i dag och det gick bra! inget lätt arbete kan jag säga till er alla som underskattar donken! mycket plugg innan man kan börja jobba och när man väl står där så måste man veta vad man gör och det ät sjukt mycket regler! Precis som de ska vara på en restaurang :)
jag skötte mig bra idag iaf och jag ska dit i morgon igen, ska bli kul !

nu sitter jag och läser på en massa saker om Mc donalds för i morgon ska min handledare ha förhör med mig!
På spisen står en köttgryta och små puttrar och potatis som kokar! :) snart blir det mat och efter det så hoppas jag verkligen de blir sons of anarchy!! om inte hampus ska till olearys för då blir de inget soa!  för vi måste se på det tillsammans! :)

men nu måste jag läsa lite mer så jag kan något! :)

SEE YOU LATER BITCHES
XOXO



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar