lördag 5 mars 2011

min dag

hej hej mina käraste!

igår så hade jag och Hampus en hel dag med varandra! det var min dag och jag fick bestämma vad vi skulle göra! :)
jag kunde ju dra till med vad som helst, men jag var snäll mot min bebi och tog bara rimliga saker som han oxå ville göra! :)
dagen började med frukost på sängen! :)





här ser ni min frukost som jag fick av hampus! :) som bestod av apelsiner, knäcke macka med leverpastej och gurka och yougurt ( syns inte på bilden, för jag äten den när jag tar kortet), jag fick apelsin juice och sist men inte minst en bulle av något slag! den smakade mega gott! :)


och här ser ni hampus halv ätna frukost! hahahahaha


Efter detta så går vi upp ur sängen och är hur sletna som helst, vi går in på toan och tvättar ansiktet med peeling och sedan tar vi bussen till drottningtorget! och jag kan försäkra er om att ingen annan på stan va mer sletna än vi! helt nyvakna och mosiga, i mjukis kläder och fett hår! hahah vi skrattade och hade mega kul medans vi rör oss mot meddo (solarium) för att bli bruna och fräscha!

när vi var klara så va vi inte fräschare men lite brunare! :)
efter detta så åker vi hem och städar lite (detta hade inte jag bestämt att vi skulle göra på min dag men hampus sa att det var ett måste att städa) sen efter städningen som mest bestod av hög musik och sång och dans, så gick vi in i duschen (och jag vet att man inte ska duscha efter man har solat för då kan all färg man fått försvinna, men vi duschade försiktigt och sen va det ett måste att duscha för vi stank solarium och vi såg för  jävliga ut!) efter duschen så gjorde vi oss mega snygga, och tog bussen till centrum för att käka på after worken på olearys, man betalar 69 kr för att få ät hur mycket man vill och sen 20 för garderob!
jag och hampus käkade som djur! revbensspjällen bara flög runt om oss! hehe



efter det så drog vi hem och där väntade en stor godis skål och en massa sons of anarchy avsnitt! vi skulle egentligen baka äppelpaj oxå, men vi var så himla mätta så vi orkade inte! hehe

vi käkade upp allt godis och vi såg typ klart hela första säsongen av soa bara ett avsnitt kvar, sen blir de in på säsong två! :)










efter detta så gick vi till sängen och gav varandra massage på rygg och axlar! :)  mys pys!




jag hade en jätte trevlig dag med min älskling! :) tusen tack för allt!




Idag så ska Hampus ha en dag med sina  killkompisar!
just nu bastar dem och senare blir det fotboll och sen fest! och allt detta ska förmodligen hända i denna lägenheten! så jag får väll sitta i ett hörn och låta dem ha deras tid tillsammans! hehe ;)

jag hör av mig gott folk! men nu vet ni hur min gårdag såg ut och lite om vad som händer idag! :)

xoxo

1 kommentar:

  1. Gud vilka mysisar ni är då.. Snäll Hampus du har!! nobody put my daughter in the corner <3 Kram och puss på er från mammi

    SvaraRadera