måndag 28 februari 2011

its never to late

jag ska ta detta snabbt...

tänkte bara skriva nu att jag skriver ett "längre" blogginlägg i kväll och förklarar min helg och min dag!

medans ni väntar kan ni ju checka in några videos från you tube




jag tycker verkligen denna musikvideo är grym och låten oxå, så jävla bra budskap


Leadsångspåret från livesändningen av Melodifestivalen 2011 i Linköping. Mycket av sången är dubbad, dvs redan inspelad och sedan sjunger Sara ovanpå detta. Det gör att man kan sluta sjunga om det blir jobbigt samt att det ska låta "fetare", men å andra sidan måste akta sig från att sjunga ur ton för då blir det lätt lite falskt.
(hahahah pinsamt för sara att detta kom ut, de låter ju förjävligt)


linnea nilsson i afrika -the bird is the word hahaha




hahahaha vilken jävla stil





ååå jag saknar smurfarna! jag hade ett band när jag va liten som jag alltid spelade och jäklar va jag rockat loss till smurfarna!



trasdockorna...... ni minns väll dom?  


hahah tänk att jag ville se ut som silor moon när jag va liten! 


men bäst av allt är Astrid Lindgrens filmer!!  GO ASTRID














VI HÖRS SENARE GOTT FOLK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar