fredag 18 februari 2011

trollywood

hej  hej!

igår så drog jag till trollhättan men jag ska hem idag igen! jag va tvungen att åka hit för att jag måste till mc donken och skriva på papper vilket jag fick reda på igår att jag va tvungen att göra, hade först planerat att komma på måndag! men nu fick jag komma i dag iaf! :)

nu är klockan 0820 och jag har ingen aning om varför jag är uppe, jag ska vara på mc donalds mellan 15-17 och jag gick upp typ 7 och käkade frukost med hampus! men jag va ju hungrig........

men på schemat idag så ska jag iaf åka ner med 1532 bussen till torget och sen ska jag köpa busskort och sedan efter det till överby för att gå till mc donalds och sen åka tillbaka till lägenheten och sist men inte minst ska jag och hampus sätta oss på tåget mot säffle :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar