onsdag 2 februari 2011

så jävla trött på detta

nu orkar jag inte krångla mer!!!!!! jag vill ha mina norska pengar nu! hur länge överlever man utan pengar???? inte länge kan jag nu säga!

allt bara krånlgar hela jävla tiden! jag har kortet med pengar på  men ingen kod, okej vi beställer en kod till dig! tack!!! vänta ännu längre! oj jag fick koden! ja fan va bra.... ska ta ut pengar och sedan gå till min svenska bank för att föra in alla mina norka pengar! men vet ni vad??? då är det fel jävla kod! ja men då ringer vi sara och frågor om det verkligen är den koden som hon sa! men då svarar inte hon!

ja men hur länge överlever man nu då utan pengar? svar: jag överlever snart inte!
jag kan inte göra nåågont! ingenting!! nada!! jävla bajs krångel!!!

SUUUCK!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar