torsdag 3 februari 2011

vill ha sommar!!

nu har jag nyss kommit tillbaka från överby!

jag var där igår oxå och hittade en jacka som jag ville ha, ingen speciell bara en vit vinterjacka som jag kan åka  med i backen! och jag hade en budget på 1000 kronor (eftersom jag har så snälla föräldrar så betalar dem min jacka <3), den fick inte kosta mer och då hittar jag denna jackan på rean har kostat 1500 men nu 800 så då tänkte jag men gud va bra, men då lägger jag undan den tills senare, så mamma eller pappa hinner föra över pengar till mitt konto! men då fick man inte lägga undan rea jackor! suck.....
så idag när jag hade fått penngarna på kontot så drar jag till överby i hopp om att jackan finns kvar! men när jag kommer dit finns den inte kvar i den storleken jag ville ha!
jag ville ha en större storlek än vad jag behövde, för jag tycker det är bekvämt med större jackor i backen, men men nu fick det bli den storleken som passade perfekt istället!
och jag kan meddela er som kanske tänker  -men varför inte leta och se om det finns någon annan jacka i den storleken som du vill ha!? och då kan jag svara på det att det finns inga vita jackor (som jag ville ha) som är stora och pösiga, för att pris under 1000 kronor!
men jag är nöjd med denna jackan absolut! den satt snyggt och bekväm och den var ju vit! :)

tusen tack mamma och pappa för att ni betalade jackan! ni ska få en bamse kram när vi ses nästa gång!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


nu sitter jag iaf i lägenheten, och tänkte städa lite nu! då blir säkert hampus glad! :)
utomhus så blåser det och molnigt och kallt och det får mig att sakna sommaren! fy satan va skönt det skulle vara med en värmande sol nu!

1 kommentar:

  1. ja de vill vi verkligen ha <3<3<3<3<3 huvudssaken att den passar och känns bra... Sen vill jag gärna ha en spa dag i gengäld.. kostar inte så mycke ;)

    SvaraRadera