tisdag 22 februari 2011

HJÄLP

ni måste hjälpa mig att välja ut TVÅ par bågar till mina glasögon!  så rösta på dem två ni gillar bäst (jag ser ut som en svamp på alla kort så koncentrera er bara på bågarna!)  tack för hjälpen :)



1..


2...


3.
( ser nästan ut som dem ovan fast dem ovan är mindre och är inte svarta utan brun rostiga)

4.



















5.






















kommentera nu vilka två ni tycker jag passar i :) ska beställa dem i morgon så skynda er och hjälp mig! :)


pusss

10 kommentarer:

  1. Jag tycker du är fin i allt, men nummer 4 & 2 är mina favoriter!

    SvaraRadera
  2. 1 och 5 tyckte jag! :) mvh/Jessica F

    SvaraRadera
  3. skrev ju fel...jag menar nr. 4 inte 5! Så 1 och 4 tycker jag du passa bra i! :D

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag tycker du är finast i 1 eller 4...men lite svårt o se när bilderna är svart/vita.

    Nr 4 är ju lite mer markerande än nr 1 och det gillar ja!

    Lycka till
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. hej nr 2 och 4:a va snygga du passa i dom =) kram mamma och pappa

    SvaraRadera
  6. 1 eller 4 :) /svägerska

    SvaraRadera
  7. Jag föredrar N° 4 , du ser fin ut i dom
    Kram Töskjossa

    SvaraRadera
  8. ja tycker nr 2 eller nr4, men tycker mest om nr 4. Hoppas du finner dom rätta. kram från moster

    SvaraRadera
  9. vilka blev det?????? ;)

    SvaraRadera
  10. ni får se vilka det blev när jag får dem! :) tog dem som kändes bäst och som är inne i glasögon modet just nu! och ett par som inte ens är med på listan! :)

    SvaraRadera