onsdag 9 februari 2011

whii

hej hej allihopa!

igår så var jag nertill stan en sväng och löpte lite kosta boda glas och beställde hem ett lasse åbergs vin glas (jag har tre stycken men vill ha fyra) sen efter det så träffade jag micke en sväng! kul kul!

jag har även en sak att berätta........ jag har fått ett jobb i trollhättan! :) och detta är inget dumt jobb som ringer in mig när de behöver mig utan detta är ett jobb som jag kommer få schema på!! trodde inte det fanns sådana jobb kvar i sverige om du inte hade utbildning!
men ja iaf, detta känns faktiskt väldigt bra! jag var ju i oslo ett litet tag men jag kände att långdistans förhållande var ingenting för mig! så jag åkte hem  för att göra en abetsintervju  i trollywood!
den första intervjun som var en gruppintervju  kunde jag inte gå på! för jag låg i mega hög feber och kunde knappt resa mig ur sängen!! men som tur var så fick jag en enskild intervju iaf! :) snäll människa som gav mig en chans till!
ja men iaf jag trodde inte jag skulle få jobbet eftersom jag inte varit med på allt! men dem gillade mig och jag fick jobbet! 

ja nu undrar ni säkert vad detta är för jobb! och jag kan förvarna er att det är inget dröm jobb, jag trodde aldrig att jag skulle arbeta med detta men jag behöver verkligen pengar och detta är en erfarenhet mer! jag älskar att få erfarenheter! :)


mc donalds here i come


3 kommentarer:

  1. ååå, va roligt gumman.. Ett stort grattis från moster. Gud så skönt fördej att du fick jobbet, jätte glad för din skull. <3 stor grattis kram från Moster Annica

    SvaraRadera
  2. Grattis! Skönt att det löst sig. Kommer säkert att bli kul också. Full fart och en massa hungriga människor Kram CB

    SvaraRadera