torsdag 10 februari 2011

like i care

ja då var man hemma då efter en hel dag i säffle.......

har färgat håret på micke, och det blev bra (som tur va) träffat sanna (vilket va skit kul) och kollat film och käkat lite mat!

även bestämt date med jennifer på lördag och det ska bli jätte mysigt att träffa henne! har inte sett den människan på år (tror jag) så ja det ska bli super kul, längtar! och sen en till sak jag längtar till.. alla hjärtans dag! då får jag träffa min hampus i typ några timmar sen drar han igen! vi ska käka tre rätters på afrodite (fråga mig inte vad detta är för restaurang, men de blir säkert mysigt) ska bli jätte kul att träffa honom! saknar honom jätte mycket nu! är väldigt ovan att vara utan honom, när man är van att ha honom varje dag!
och sen en till sak jag längtar till är när maja kommer!!! jag behöver maja kärlek känner jag !!


men nu ska jag dra mig neråt till min säng och slå på titanic. Brukar alltid slå på den när jag inte kan sova! det är min godnatt film!


god natt bäbisar! <3


( jag älskar dig bebi)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar