fredag 25 februari 2011

god natt

hej hej kära läsare

idag så har jag inte gjort så jätte mycket, vaknade typ vid halv tolv av att Hampus kliver in i lägenheten. Han kommer hem från skolan för att äta lunch! så då gick jag upp och käkade med honom, och när han hade gått så hade jag skönhets salong i lägenheten, jag skrubbade in hela kroppen i peeling och duschade och ansiktsmask och rakning av ben och ja lite allt möjligt, krämer och sånt :)

Sen kom Hampus hem och då började han till laga en porter gryta, mumsigt! och spännande för jag hade aldrig käkat det innan! men han gjorde det bra för att vara första gången! :)

sen efter det så blev det jordgubbspaj och godis medans vi kollade på någon ny serie som hampus hade hört skulle vara bra!
sen efter det blev det att kolla på missade big brother avsnitt och nu sitter jag är och ska snart sova för i morgon ska vi upp klockan nio för att åka tåg till säffle och sedan efter det ska vi till morfar för att äta kungskrabba! :)

see you later

xoxo



dem är gigantiska.... och om ni inte ätit det så tycker jag ni ska göra det! omg det smakar himmelskt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar