måndag 14 februari 2011

alla hjärtans dag

idag är den dagen man ska passa på att verkligen visa dem man bryr sig om att man bryr sig, att man älskar dem och uppskattar dem! så gör de nu, passa på!



jag ska iaf visa min pojkvän det, för ikväll så kommer han till säffle en sväng och vi ska ha mys pys och äta middag ute och champagne och kanske lite överraskningar, hampus säger att det inte är någon överraskning om jag säger att han ska få en överraskning! meen han vet ju faktiskt inte vad han ska få och det när ju de som spelar roll! hehe ;)

vill även säga att jag älskar mina vänner! och ni vet vilka ni är! en del av er pratar jag sällen med längre speciellt inte efter studenten, men ni ska bara veta att jag älskar er för allt ni gjort och för att ni är mina vänner när ingen annan är de! ni tar mig för den jag är och ställer alltid upp! det är bara så synd att alla drar åt olika håll och att ingen utav oss är speciellt bra på att hålla kontakten, men när vi väl ses så känns det som vi aldrig har varit ifrån varandra! jag är tacksam för att jag träffat er alla och jag kommer alltid ställa upp för er!


ha en bra alla hjärtans dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar