lördag 17 september 2011

TIPS - ricinojla





jag brukar inte lyssna på reklam eller sånt som låter som om de är ren lögn! typ tv shop! men nu så lyssnade jag faktiskt och jag tänkte att why not jag testar! 

detta är en olja som kommer från indien som ska gör dit hår starkare och de sägs att de ska växa 4 cm fortare! 
kolla in google och kolla för och efter bilder så får ni se! jag själv tog tipset från carolina gynnings blogg!  
jag tänkte iaf ge detta en chans! vag har jag att förlora på de liksom, den va ju inte ens dyr! 
jag beställde den på internet för 49 kronor 100 ml! 

man smörjer in oljan (några droppar) i hårbotten och drar ut de i topparna, låter de sitta i 30 minuter och sköljer sedan ut de noga med schampo och balsam och detta ska man upprepa tre gånger i veckan! :) 

pröva du oxå om du vill ha längre hår på kortare tid :D 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar