lördag 17 september 2011

im back!

hej hej


jag är hemma hos min familj!! jag har blivit sjuk och vill absolut inte ligga ensam i en lägenhet i trollhättan!! nej, så jag åkte hem! nu knarkar jag host medicin och bricanyl! och har träningsverk i magen och rygg för jag hostar så!

jag skulle egentligen ha jobbat men jag blev sjukskriven i 6 dagar! inte så bra just nu eftersom jag egentligen behöver pengarna, men vad ska man göra! jag kan ju inte jobba!

igår anlände jag hemma hos mamma och pappa och de va så himla skönt att äntligen få komma bort från trollhättan och lägenheten och allt och bara få komma hem! till mina djur och familj!
vaknade i morse av att ida (hunden) väcker mig, sen kommer mamma in med tre katter! två bäbisar och mamma katt!

sen blev de in till stan för att handla mediciner och nu sitter jag här! ska snart gå ner och lägga mig i soffan och se om de finns något värt att kolla på!

jag kommer vara hemma alla 6 dagar som jag är sjukskriven så jag kommer uppdatera mig på bloggen så ofta jag kan :)

puss puss 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar