fredag 2 september 2011

skärpning

idag har jag jobbat, har sovit dåligt som vanligt, upp kvart över fem i morse! lite jobbigt, men de gick ganska bra! men vet ni vad jag får göra när jag kommer till jobbet...? jo jag får ta den dagliga skräprundan som görs 0700 på morgonen! jag älskar att vi har gäster på mcdonalds men seriöst...... hur svårt ska de vara att slänga allt i soptunnorna!?  fy farao va mycket skräp jag fick ihop på dessa stora ytor som jag skulle städa!!
ät jätte gärna våran mat och njut av den, för vi kämpar för att alla ska få de bästa av bästa! men då kan väll ni visa lite respekt tillbaka och inte stöka ner ÖVERALLT!!
tack nu har jag sagt mitt..


en liten hög med donken skräp, en.... och en liten... 


ren parkering! 



efter jobbet så blev det att hämta min nya soffa som jag köpt av jenny :) den är jätte fin och passade jätte bra i lägenheten! ni kommer få se kort jag lovar :D

jag hade inte sett soffan förutom på kort! och jag visste bara hur lång den var, så jag har bestämt mig för att jag och hampus ska bära den från jennys lägenhet till min ca 500 m! de är ju inte så långt..... hahah  jävlar!¨
den soffan va mega tung och som tur va så kom jennys pappa med släp och hjälpte oss och tacka gudarna för de! jag märkte efter allt slit och släp att jag och hampus skulle aldrig klarat de! så TACK jennys pappa och tack jenny för att jag fick köpa din soffa :D


puss och hej



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar