onsdag 21 september 2011

då va de dags

igår då träffade jag micke! han ska åka till australien på obestämd tid och han drar på fredag! han sov över här hemma hos min familj och vi kollade på filmer och skrattade och pratade! han är verkligen en riktig vän! han är den bästa av dem bästa och jag vet att när du kommer hem så kommer vi vara lik tajta som när du åkte!
du måste ta hand om dig samtidigt som du har kul som f a n!

idag så åker jag tillbaka till trollhättan! ska upp 0400 i morgon, för jag ska jobba!
så 1945 går mitt tåg och jag vill helst stanna kvar här, om de inte va så att jag skulle jobba så skulle jag stanna!

men nu iaf så kommer de bli dåligt med bloggandet igen eftersom jag inte har någon dator! men jag ska försöka köpa mig en snart!


hoppas att alla har de bra :D vi hörs snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar