måndag 19 september 2011

som en sån där tsunamivåg

jag kunde inte sova igår natt, helt hopplöst! hostade och råkade kolla på en läskigt thriller/skräck film! verkligen inte meningen, trodde de va en såndär typisk ungdomsfilm! men nej nej den va ta mig fan spännande! fick lite ont i magen! va rädd att jag skulle bli mördad efter jag hade kollat klart på filmen, så jag vågade inte resa mig ur soffan och absolut inte kolla ut genom något fönster.
så jag kollade på en humor film efteråt och sen klarade jag av mig att resa mig upp, men jag gick och hämtade ida (hunden) så hon fick sov hos mig! Känns lite tryggare då!
så idag vaknade jag typ ett halv två! sov som en stock!

jag har blivit lite bättre nu iaf!  och de är ju bra är inte lika sjuk längre! ingen feber va jag märkt och hostan kommer i stort ett bara när jag anstränger mig och näsan är ju inte så snorig!
så de går åt rätt håll! hoppas inte de vänder bara, som de kan göra i bland! man tror man är frisk och börjar jobba, faste, umgås med folk ja man gör allt man brukar och sen blir man mega sjuk igen! de får vi inte hoppas för de har jag inte råd med! måste jobba och få pengar!

jag vill inte åka hem till trollhättan, jag vill stanna här!!
dumma lägenhet och jobb som gör att jag måste åka dit!

nej nu ska jag inte sitta här längre! nu ska jag gå ner och sätta mig! (datorn är på övervåningen) givande dag detta! jag förflyttar mig från data stolen på övervåningen till soffan på nedervåningen, hur som helst så kollar jag ju på en skärm, vart jag än är! men vila är bra när man inte är frisk! och om jag anstränger mig hostar jag och de vill jag verkligen inte för fan va jag har värk i magen och ryggen efter all hosta!

ja men ha de bäst och njut av livet!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar