söndag 11 september 2011

min helg

hej hej nu har jag dator igen och de beror på att jag hoppade in hos hampus med martin och dennis på en kaffe!  så då passar jag på att uppdatera!

i går så kom min bror med kompis, och vi drog ut till överby och kollade och käkade på donken och sen handlade vi lite och senare på kvällen blev de räkor med gott tilltugg och levande ljus (förspel som min bror brukade kalla de när han var liten, haha)

idag så åt vi frukost i soffan och sen drog vi ner på stan, killarna åkte longboard och jag tog bussen! sen blev de kaffe med hampus och här är vi nu!
snart ska vi ta bussen till tåget, för idag ska dem hem!
jäkligt kul att dem kom! :D

men men min vecka kommer bestå av natt jobb! 22-06 och en dag slutar jag klockan 0100! inga kommentarer på de....

sen lyckades jag få tvätt tid i veckan oxå! och den hoppas jag att mina möbler kommer denna veckan oxå! så man kan få lite bord! hehe

men men jag måste dra mig nu!

puss hej leverpastej!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar