måndag 25 juli 2011

work work work

i morse va jag så himla trött..... jag somnade skit sent och hade ställt klockan på sex, för jag skulle jobba! jag snoozade flera gånger om och en gång hann jag somna och drömde att jag gick upp och gjorde allt jag skulle göra! sen vaknade jag och slängde mig upp och märkte att klockan va ganska mycket, men jag hann till jobbet som tur va!
i morgon så börjar jag jobba halv sex till ett på natten! och på onsdag så ska jag bort från trollhättan :D (bar för ett litet tag, tyvärr)

idag så vet jag inte vad jag ska göra..... bara ta de lugnt! inte så lätt att ta de lugnt på jobbet precis!
jag ska duscha och lyssna på musik och bara vara och kolla en film kanske! ja vem vet jag kan ju inte kolla mer pretty little liars för de har inte kommit ut några med avsnitt!!!

ja men jag hör av mig sen så får vi se vad jag hittade på!





jag har tråkigt......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar