fredag 8 juli 2011

dags att uppdatera

jag lever, tro de eller ej men jag lever!

så nu är jag tillbaka igen och uppdatering ska ske varje dag om de hinns med! ;)

idag har jag varit ledig och skönt äär väll de :D
i morgon blir de jobb igen  och lika så på söndag! 

idag så har jag bara tagit de lugnt och kollat in lite ghost whisperer avsnitt, och käkat lite ris och kyckling!

nu så hade jag tänkt att gå ner till hemköp och handla lite små saker som är bra att ha! 

jag har även köpt nya kuddar till soffan och ett nytt linne och en ny vanlig topp! :)

så här ser dem ut.....





helt vanliga vardags kläder liksom :) alltid bra att ha..

och kuddarna kan ni se i bakgrunden, dem är svarta och gröna, de är två av varje. Sen fanns de redan fyra gråa kuddar som tillhör soffan! 

nu ska jag dra mig ner till affären och se vad jag kan köpa för att fylla kylskåpet ännu mer :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar