torsdag 14 juli 2011

fallens

i morgon är de jobb som gäller!! hela dagen och kvällen! men sen efter jag slutat jobbat så blir de att dra till elma och träffa söta människor och sen på lördag så blir de en hel dag med louise!! :)  sen på kvällen blir de utgång, maxat kylen med alkohol  nu :) tror vårat kylskåp är byggt så man ska få in ett flak 33 cl! haha

nu hade jag tänkt att kolla in 5ans avsnitt av pretty little liars! Maja nämnde den serien när vi va på strandgatan och jag tänkte att jag skulle ge den en chans och nu kan jag typ inte sluta kolla på den!!

hör av mig  i morgon efter jobbet :) så ska ni få se vad jag har införskaffat mig! :D


1 kommentar:

  1. Hej min goa dotter <3 Va kul du ska ha de i helgen då.. Gör du alldeles rätt i =) Vi ska försöka ha lita mys vi med, hoppas att vädret är bättre imorgon för då blir de båten =) Våra underbara djur växer och blir stora, kan säga att de är överallt.. Kul har de iallafall =) åh mamma hänger på hon med!! Ha de nu så himla bra och va rädd om dig <3 Hälsa Louise och Hampus så mycke så hörs vi av Kram och puss / mamma

    SvaraRadera