söndag 24 juli 2011

Cause when it's going good It's going great

hej hej

jag jobbar och sliter, det är de enda som får mig på andra tankar just nu (om ens de)
idag gick jag upp halv 7 och va på jobbet klockan 8a och slutade 5! de har varit SJUKT mycket folk idag! lite jobbigt va de, men dagen gick fort ändå tyckte jag!

i natt sov jag hos elma :) de va mega mysigt! kommer dit och vi hade tänkt att dra en mys pys utgång... men så börjar de regna som om vi var vid niagarafallen! shit va de regnade, och åskade! så när jag kommer dit så blev de att vi käkade knäckebröd och kollade på film i sängen i stället :)
jag kan slappna av när jag är med henne och de känns så himla bra! :)

ikväll blir de att börja kolla på pretty little liars säsong två!! ni som inte kollar på de borde testa! ni kommer fastna jag lovar! de är en typisk tjej serie, fast sjukt spännande och nästan lite läskigt i bland hehe!
sen tänkte jag faktiskt att jag skulle ta mig något att äta kanske.....

i morgon är de lön :D jippi jag har lite planer vad jag ska göra :) färga och klippa mig och köpa acryl färg och tomma tavlor! jag har bara lust att klippa av mig håret och slänga färg på en vit tavla!!! och de ska jag göra...

see you later


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar